Feilsøk innloggingsproblemer

  • Oppdatert

Feil påloggingsinformasjon eller passord

Hvis du skriver inn feil påloggingsinformasjon, vil appen vise en av disse meldingene:

  • E-postadressen er ugyldig
    1. Sjekk at e-postadressen følger riktig e-postadresseformat: eksempel@mail.com
  • Brukernavn eller passord er feil
    1. Sjekk om du ikke har gjort en feil med brukernavnet eller passordet ditt
    2. Sjekk om du har skrevet inn riktig brukernavn for denne kontoen
    3. Sjekk om du har skrevet inn riktig passord for denne kontoen

Hvis ingen av disse løsningene fungerer, prøv å tilbakestille passordet ditt (se Glemt passord nedenfor).

Glemt passord

Hvis du har glemt passordet ditt:

  1. Trykk "glemt?" nederst på skjermen.
  2. Skriv inn e-postadressen din.
  3. Trykk "send".
  4. Du vil motta en Futurehome Passord tilbakestillings-e-post, åpne den og klikk på "Nytt passord".
  5. Skriv inn ditt nye passord.
  6. Gå tilbake til Futurehome-appen og logg inn ved å bruke e-posten din og det nye passordet.

Group_2434__1_.svg  Group_2435__1_.svg
Group_2436.svg  Group_2437.svg

Ingen internettilkobling

Hvis du prøver å logge inn og det er et problem med internett-tilkoblingen, vil appen vise en melding: "Serveren svarte ikke". En banner med meldingen "kobler til" vil også vises øverst på skjermen. I dette tilfellet:

  1. Dobbelsjekk nettverkstilkoblingen din.
  2. Hvis det fortsatt er et problem, sjekk status.futurehome.io.

Inaktiv konto

Etter at du oppretter en bruker, må du aktivere kontoen din. Hvis du ikke aktiverer kontoen din etter å ha opprettet en bruker og deretter prøver å logge inn, vil appen vise meldingen "brukernavn eller passord er feil". I dette tilfellet:

  1. Sjekk e-posten din og åpne "Velkommen til Futurehome"-e-posten (hvis du ikke finner e-posten, sjekk spam-mappen).
  2. Klikk på "Aktiver"-knappen i e-posten.
  3. Etter vellykket aktivering, gå tilbake til appen og logg inn.

Group_2443.svg  Group_2444.svg

Problemer med enhetkompatibilitet

For å sjekke om enheten din oppfyller appens krav:

  1. Gå til App Store eller Google Play og se etter informasjon om de nødvendige systemversjonene.

Tekniske problemer med appen

Hvis du ikke kan logge inn og du ikke ser noen forklaring ovenfor, kan vi oppleve midlertidige tekniske problemer. I dette tilfellet:

  1. Sjekk status.futurehome.io for oppdatert statusinformasjon.

Var denne artikkelen nyttig?

0 av 2 syntes dette var nyttig

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

0 kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.