Det er ofte utskiftninger av beboere i et boligselskap og det er viktig at kontaktinformasjonen stemmer til enhver tid. Dette er fordi alarmsentralen tar kontakt med den/de registrerte kontaktpersonene ved utløste alarmer. Hvis kontaktinformasjonen ikke stemmer, kan man risikere unødvendig besøk av brannvesenet.
Husk at det er styrets ansvar å sørge for at beboerlisten alltid er oppdatert.
Legge til beboer
For å legge til en beboer må du åpne Safe kontroll appen og navigere til den boenheten du ønsker å legge til beboer. På forsiden trykker du på den aktuelle sonen og deretter hvilken boenhet. Nederst på siden har du “+ kontaktperson”, trykk på denne og fyll inn riktig informasjon. Fornavn, etternavn og telefonnummer er påkrevd. E-post er valgfritt, men vi anbefaler å legge den inn for at Futurehome enklere kan komme i kontakt med beboer.
Prioritering
Når du har fylt inn kontaktinformasjon må du velge prioritering. Dette er tallet inni sirkelen nederst i bildet og dette bestemmer rekkefølgen alarmsentralen vil ta kontakt ved ev. alarmer.
Slette beboer
I samme bilde som du finner kontaktinformasjon og prioritering, finner du også en slett-knapp. Trykker du på denne vil kontakten bli borte. Husk å alltid legge inn ny kontaktperson om du sletter den siste kontakten.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.