Futurehome Charge — signalfeil

  • Oppdatert

Ingen signal WiFi

Hvis du møter «ingen signal» på Charge med WiFi, må du kontrollere noen ting som kan påvirke dette.

  1. Kontroller at Charge har strøm. (Kontroller LED-ringen på Charge)
  2. Start ruteren din på nytt.
  3. Start Charge på nytt ved å ta ned sikringen. (Kontroller hvilken sikring som er koblet til den separate Charge-kursen)
  4. Hvis du har Smarthub, start den på nytt ved å koble ut strømmen i ti sekunder.

Ingen signal — Zigbee

Hvis du møter «ingen signal» på Charge med Zigbee, må du kontrollere noen ting som kan påvirke dette.

  1. Start Charge på nytt ved å ta ned sikringen. (Kontroller hvilken sikring som er koblet til den separate Charge-kursen)
  2. Hvis du har noen andre Zigbee-enheter, kontroller tilkoblingen deres.
  3. Klikk på Charge → innstillinger → Ytterligere funksjoner → koble til på nytt

ev1.svg    ev2.svg

3.svg    4.svg

  1. Hvis mulig, forsøk å flytte Smarthub nærmere Charge. Merk at det er verdt å prøve selv om det bare er snakk om noen få meter.
  2. Start Smarthub på nytt ved å koble ut strømmen i ti sekunder.

Var denne artikkelen nyttig?

0 av 1 syntes dette var nyttig

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

0 kommentarer

Artikkelen er stengt for kommentarer.