Ingen signal WiFi
Hvis du møter «ingen signal» på Charge med WiFi, må du kontrollere noen ting som kan påvirke dette.
- Kontroller at Charge har strøm. (Kontroller LED-ringen på Charge)
- Start ruteren din på nytt.
- Start Charge på nytt ved å ta ned sikringen. (Kontroller hvilken sikring som er koblet til den separate Charge-kursen)
- Hvis du har Smarthub, start den på nytt ved å koble ut strømmen i ti sekunder.
Ingen signal — Zigbee
Hvis du møter «ingen signal» på Charge med Zigbee, må du kontrollere noen ting som kan påvirke dette.
- Start Charge på nytt ved å ta ned sikringen. (Kontroller hvilken sikring som er koblet til den separate Charge-kursen)
- Hvis du har noen andre Zigbee-enheter, kontroller tilkoblingen deres.
- Klikk på Charge → innstillinger → Ytterligere funksjoner → koble til på nytt
- Hvis mulig, forsøk å flytte Smarthub nærmere Charge. Merk at det er verdt å prøve selv om det bare er snakk om noen få meter.
- Start Smarthub på nytt ved å koble ut strømmen i ti sekunder.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.