Hvis du har problemer med å koble Charge til Zigbee, kan du prøve løsningene nedenfor.
Kontroller om Charge er innenfor Zigbees rekkevidde
Rekkevidden til Zigbee er omtrent 10m, men den kan redusere drastisk av hindringer, som vegger.
For å løse problemet, kan du:
- flytte Smarthub nærmere laderen
eller
- opprette et mesh-nettverk -— plassere andre strømfikserte Zigbee-enheter mellom Charge og Smarthub.
Kontroller om laderen er lagt til riktig i appen
- Åpne appen → gå til innstillinger → enheter.
- Kontroller om laderen er på listen over tilkoblede enheter.
- Klikk på Charge → innstillinger → Ytterligere funksjoner → koble til på nytt
a. Hvis det ikke fungerer Prøv å starte Charge på nytt ved å ta ned sikringen.
Hvis ingen av tingene nevnt ovenfor fungerer, kontakt brukerstøtte for å få hjelp. Du finner kontaktinformasjonen her.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.