Vi har jobbet hardt og lenge med å løse problemene vi har hatt på HAN-sensoren vår. Den har vist alt fra “ingen data” til 100x verdier. Nå er oppdateringen her, og den finner du under innstillinger → husholdning → hub-innstillinger → oppdater programvare. Når Smarthuben er oppdatert vil oppdateringen av HAN-sensoren starte automatisk. Progresjonen vil du kunne se inne på HAN-sensoren i appen. For mer informasjon, sjekk denne artikkelen!
Feilsøk etter oppdatering
- Hvis HAN-sensoren lyser konstant rødt betyr det at du må ta kontakt med support. Send inn en henvendelse her med info om at HAN-sensor lyser, e-posten som er registrert og navnet på husholdningen i appen.
- Hvis oppdateringen feiler vil du få en hendelse i tidslinjen. Om dette skjer vil den enten starte ny oppdatering (vennligst vent) eller lyse konstant rødt (ta kontakt med support).
- Hvis HAN-sensoren mangler data eller rapporterer feil etter oppdateringen, vennligst plugg den ut → vent 10-20 sek → plugg den inn igjen. Dette steget kan gjentas 2-3 ganger om det ikke lykkes.
- Hvis den fortsatt ikke fungerer optimalt må du prøve å inkludere den på nytt. Dette gjøres ved å tilbakestille HAN-sensoren (se avsnittet under). Når sensoren er tilbakestilt kan du starte zigbee-inkludering (innstillinger → enheter → legg til enhet → zigbee → start).
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.