Retur av pakker til Futurehome

Dersom du angrer på ditt kjøp innenfor tidsrommet definert av angreretten eller dersom du har feil ved et produkt og ønsker erstatning på grunn av garanti, så finnes det to måter dette kan gjøres på:

 

1.Futurehome arrangert retur:

Send oss en henvendelse på orders@futurehome.no på at du ønsker å returnere et produkt, vennligst oppgi grunnlag dersom det er grunnet feil på produktet. Vi vil behandle returforespørsel og deretter sende en ferdig frankert returlapp som kan skrives ut og festes på pakken, dersom det er grunnlag for retur.

Sørg for at pakken returneres forsvarlig pakket på samme måte som du mottok pakken.

 

2.Privat arrangert retur:

  • Dersom du ønsker å sende pakken tilbake selv, så ber vi deg vennligst benytte Bring bedriftspakke med sporing og at du returner til følgende adresse:

Future Home AS,
Maridalsveien 323
0872, Oslo 

  • Vennligst send oss navnet ditt og sporingsnummer per e-post til orders@futurehome.no  slik at vi vet om at pakken er på vei.

 

Behandlingstid

  • Når pakken mottas av oss, så vil vi sjekke produktet og dets tilstand. Vi ordner da med tilbakebetaling av utgiftene på produktet innen 5 uker,  eller så sender vi deg et nytt produkt dersom det er avtalt.

 

For utvidet informasjon om Futurehome sine betingelser se: Kjøpsbetingelser og angrerett.

 

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse